Contact

Dame achter de laptop

Algemene vragen

Voor algemene vragen over het coronavirus verwijzen we u naar de de website van het RIVM.

De receptie op locatie Hoorn bereikt u via 0229 - 257 257,
locatie Purmerend via 0299 - 457 457.

Vragen over uw afspraak

Antwoorden op veelgestelde vragen over uw afspraak en behandeling, vindt u hier. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met de polikliniek waar u onder behandeling bent.
Telefoonnummers Hoorn.
Telefoonnummers Purmerend.

Vragen over faciliteiten, service, complimenten of klachten

De maatregelen die momenteel voor het ziekenhuis gelden, hebben ook gevolgen voor de aanwezigheid van onze medewerkers van het Patiëntenservicepunt. Een persoonlijk gesprek met een van onze medewerkers is momenteel helaas niet mogelijk. Wel zijn zij per mail goed bereikbaar via patientenservicepunt@dijklander.nl.

Mocht u digitaal geen mogelijkheden hebben, dan kunt u het Patiëntenservicepunt (beperkt) telefonisch bereiken via 0229 - 257 613. Komt u in ieder geval niet naar het ziekenhuis met uw vragen. Let op: u kunt niet bij het Patiëntenservicepunt terecht met vragen over het verzetten of maken van afspraken, of inhoudelijke vragen over uw behandeling. Neem hiervoor contact op met de poli. Lees hier meer over wat het Patiëntenservicepunt kan bieden.