Voor wie
Bureau Zorgervaring is er voor iedereen die met het ziekenhuis te maken heeft:
- patiënten die opgenomen zijn (geweest)
- patiënten die op de polikliniek onder behandeling zijn
- familie en relaties van patiënten
- bezoekers
Voor wat?
Bij Bureau Zorgervaring kunt u terecht voor:
- vragen met betrekking tot voorzieningen in het ziekenhuis
- een vertrouwelijk gesprek
- complimenten en klachten
Voor wat niet?
Let op: U kunt bij Bureau Zorgervaring niet terecht met vragen over:
- het verzetten of maken van afspraken (dit kan bij de betreffende poli)
- inhoudelijke vragen over uw behandeling (dit kan bij de betreffende poli)
- aanvragen voor kopie medisch dossier of röntgenbeelden (dit kunt u indienen bij het Centraal Medisch Archief (CMA).
- aanvragen voor een afschrift van uw medisch dossier (dit kan via onze website)
- het coronavirus (u kunt terecht op onze website of de RIVM).
Bereikbaarheid
E-mail: zorgervaring@dijklander.nl
Telefoon:
Locatie Hoorn: 0229 - 257 613
Locatie Purmerend: 0299 - 457 999