Patiëntenservicepunt

Een ziekenhuis is een complexe organisatie. Het is daarom niet altijd even gemakkelijk om de juiste informatie te vinden of antwoord op uw vraag te krijgen. Informatie over ziekte, onderzoeken en behandeling krijgt u in de eerste plaats van een arts of verpleegkundige. Het kan echter gebeuren dat u met vragen blijft zitten, aanvullende informatie zoekt, ontevreden bent of een compliment wilt geven. Dan kunt u op locatie Hoorn en locatie Purmerend terecht bij het Patiëntenservicepunt. In Hoorn vindt u het Patiëntenservicepunt in de centrale hal. In Purmerend vindt u het Patiëntenservicepunt op de eerste etage op de B-vleugel ruimtenummer B1.215. 

Voor wie

Het Patiëntenservicepunt is er voor iedereen die met het ziekenhuis te maken heeft:

  • patiënten die opgenomen zijn (geweest)
  • patiënten die op de polikliniek onder behandeling zijn
  • familie en relaties van patiënten
  • bezoekers

Voor wat?

Bij het Patiëntenservicepunt kunt u terecht voor:

Openingstijden Hoorn

In Hoorn is het Patiëntenservicepunt geopend van maandag tot en met vrijdag van 8.15 tot 16.30 uur. Het servicepunt is ook telefonisch bereikbaar via 0229 - 257 613 of patientenservicepunt@dijklander.nl

Postadres:  Dijklander Ziekenhuis, t.a.v. Patiëntenservicepunt, Postbus 600, 1620 AR Hoorn

Openingstijden Purmerend

In Purmerend is het Patiëntenservicepunt geopend van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. Het servicepunt is ook telefonisch bereikbaar via 0299 - 457 999 of per e-mail via patientenservice@wlz.nl.

Postadres: Dijklander Ziekenhuis, t.a.v. Patiëntenservicepunt, Postbus 250, 1440 AG Purmerend.