De TIM-meldingen verbinden de onderlinge (keten)partners met elkaar in welke combinatie dan ook. Allen streven ernaar om een hoogwaardige zorg te leveren aan onze patiënten/cliënten. Een goede samenwerking tussen de ketenpartners is hierbij onmisbaar.
Wat gebeurt er met uw melding?
De TIM coördinator verwerkt de melding en stuurt deze door naar de ontvangende partij. Deze heeft maximaal 6 weken de tijd om te reageren op de melding. U krijgt nadien reactie op uw melding.
Mocht u vragen hebben over de reactie of over de procedure dan kunt u dit kenbaar maken bij de TIM coördinatoren. Zonodig wordt de melding opnieuw bekeken en besproken met de ontvangende partij ketenpartner en eventueel met de TIM commissie. Opvallende meldingen worden direct besproken binnen de TIM commissie en verbetervoorstellen geformuleerd.
Klik hier voor het TIM-formulier
Het TIM-proces wordt in de loop van 2020 volledig gedigitaliseerd en verbeterd. Tevens wordt het proces naar verwachting begin 2021 uitgebreid naar de regio Waterland. Over het TIM-proces wordt 6-wekelijks en een nieuwsbrief uitgebracht, uitgezonderd de vakantie periode. Wilt u deze ontvangen, mailt u dan naar TIM@westfriesgasthuis.nl