Dijklander Ziekenhuis start wervingscampagne ‘Door en Door Dijklander’

Foto van verpleegkundige

Door en door Dijklander: onder dit motto is de nieuwe wervingscampagne van het Dijklander Ziekenhuis van start gegaan. Wij vinden het belangrijk om te laten dát we er zijn en wie we zijn. Hiermee willen we ervoor zorgen dat we nu en in de toekomst voldoende ‘Dijklanders’ hebben om voor de patiënten te zorgen. Met een online wervingscampagne willen we potentiële collega’s aanspreken, door onder andere deze video die we promoten op sociale media:

 

Door en door Dijklander
De video richt zich op het ‘door en door Dijklander’-gevoel. Bij het Dijklander willen we niet alleen snappen wat er scheelt, maar ook begrijpen wat voor onze patiënten belangrijk is. Beter begrepen noemen we dat. Dat doen we met oprechte interesse, lef en vooral met onze eigen, nuchtere manier van werken. We zijn goed voor elkaar om de beste te zijn voor onze patiënt. Of je nu wilt specialiseren binnen je vak, je juist in de breedte wilt ontwikkelen of blijven doen waar je goed in bent. Wij hebben aandacht voor jou. Ben jij die #doorvrager, #doorzetter en #doorpakker die we zoeken? Bekijk de vacatures op werkenbijdijklander.nl/vacatures