Informatie over uw afspraak voortaan via e-mail in plaats van de post

dame op mobiele telefoon

Vanaf 22 mei verstuurt het Dijklander Ziekenhuis informatie over uw afspraak op de polikliniek standaard per mail. Dit betekent dat we onze afspraakbrieven niet meer per post versturen, maar de afspraakinformatie klaarzetten in ons patiëntenportaal ‘Mijn Dijklander’. Voortaan ontvangt u alleen een e-mail met daarin een link naar dit patiëntenportaal. Hier staat de afspraak en bijbehorende informatie voor u klaar.  

Zo werkt het 
Als onze medewerker een afspraak voor u heeft ingepland op de poli en u bent al ingeschreven, ziet u direct in Mijn Dijklander uw afspraakinformatie. Eerder verstuurde wij u dan ook een brief per post. Voortaan ontvangt u een e-mail met een link naar “Mijn Dijklander” om u op deze afspraak te wijzen en nadere afspraakinformatie te bekijken. De e-mail bevestigt dus alleen dat er een afspraak is gemaakt. Helaas is het nog niet mogelijk om formulieren of labbriefjes digitaal mee te sturen. Deze sturen wij per post na. Dit kan tot 72 uur na ontvangst van de e-mail duren voor u die in uw bezit heeft.  

Patiënten die (nog) geen gebruik maken van Mijn Dijklander en/of nog niet hun e-mailadres in Mijn Dijklander hebben vastgelegd, blijven onze brieven per post ontvangen.  

Wilt u ook gebruik maken van deze service?   
Meer informatie over onze e-mails vindt u op deze pagina. Hier vindt u ook de antwoorden op veelgestelde vragen.